sobota, 1 września 2012

nowy rok szkolny

Witam Panów po obozie !
1. Najbliższa zbiórka 14 września - dalsze informacje podam jakoś w poniedziałek.
Przykro mi, że musiałyśmy odwołać zb w piątek :(
2. Jeśli ktoś chciałby kogoś przyprowadzić na zbiórkę najlepiej zrobić to dopiero w drugi tydzień września.
3. ZGODY RODZICÓW jak co roku musimy zebrać od was potwierdzenie, że wasi rodzice się zgadzają na wasz udział w zbiórkach. Zgody trafiają później do Pani Dyrektor, do Obwodu Ursynów i mojej Komisji Instruktorskiej. Sprawa jest zatem ważna. 
Poproście rodziców o wypełnienie, termin do 14 września.



Ja, .................................................................   (imię i nazwisko rodzica), wyrażam zgodę na uczestnictwo mojej córki ................................................................... ( imię i nazwisko córki) w zbiórkach 169 WDH-ek ''Inkaski'', na terenie SP nr. 310 oraz SP nr.340 organizowanych przez  Paulinę Matejczyk i objętych opieką prawną przez Monikę Zarzycką. Wyrażam/ nie wyrażam zgody na samodzielny powrót córki ze zbiórek.
4. Bardzo proszę, żeby Adzia, Marysia, Daria, Julki, Zosia P, Kluska, i wszyscy którzy, byli już na drugim obozie ale nie zastępowe, napisały do mnie na meila polamatejczyk@gmail.com podając hasło BANANKI.

czytelny podpis i data 

pozdro szejset



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz